regn..

Ibland kan dagarna gå väldigt sakta.. men man kan juh inte göra saker hela tiden ;),
har varit i stan inne vid lilian med mamma magnus mattias och joakim :) sen har jag varit och handlat och sen varit ute i regnet kallt typ (a) det bara regnar och regnar allt sånt man inte vill att det ska göra när man har sommarlov.. Jag kommer ingen vart med boken.. jag orkar inte läsa känner helt enkelt inte för de men ändå känner jag behovet av den..
ska väl snart äta eller något får se vad som händer, maten lär väl dröja ett tag till för nu ska juh mamma fika också...
Två av dom personer jag pratar om allt med kommer snart att flytta vilket känns ganska surt eftersom jag ännu är fast här.. kommer inte kunna träffa dom lika ofta och det suger extremt..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0