Sommarlov

Okej det var ett tag sen jag skrev men jag har inte riktigt tänkt på det..
Skolan har slutat och lite till.. saknar klassen grymt sjukt mycket men de är bara att svälja och gå vidare..
Börjat läsa Du äger! Maria sa att det var ett tips för att öka min självkänsla jag tror att det kan funka om jag bara hittar orken och tar tag i att skriva i "Braboken" lite trögt bara..
Spotify just nu: Eiffeltornet , det är det som gäller sen är det att sitta och kolla på joakim när han sitter och mobil nördar sig.. "som vanligt" (a).
Dagen har vart ganska trög men sånt händer när man gör något så rullar livet på glatt (oftast) men sen finns det gånger man bara ligger där och känner att man skulle kunna göra något så man är sysselsatt lixx, ganska trögt..

Finns inget att skriva nu.. eller jo det finns det säkert men jag kommer inte på något..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0