en sak och gör en annan..

Jo linnea de är de ;)

Blir så trött när ni säger att ni får inte göra de, de och de förens de här är klart och ändå så låter ni de hända.. ni får väl ta att bestämma er, blir så trött på de..

har precis städat rummet och fick lust att skriva lite känns som om de behövs ibland bara för att varva ner m.m
min mobil har cp damp och jag kan inte skicka sms de suger.. ska typ plugga so, har omprov på måndag första världskriget sen har jag prov i andra världskriget på tisdag och de känns väl jätte bra eller inte typ aa..
har också lust att typ bara gå ut vet inte varför brukar inte ha lust med de men just nu har jag de.. men de är inte så kul att gå ut själv, och min familj är så super tråkiga så dom vill juh inte göra något alls..

fast nu ska jag åka med mamma och handla för jag har inget liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0