fram och tillbaka, hit och dit..

dagen har vart lite fram och tillbaka, hit och dit xp vi började med NO och där blev de väldigt stora diskutioner som vanligt blev jag lite små lack på sabina dåra.. på språket pratade vi lite om diskutionen ;)

vi fyllde i nån grej på klassrumstimmen om droger och så, väldigt dumma frågar tycker jag..
sen när vi var klara med de så sa kerstin att vi tjejer skulle gå och ha "tjejsnack" de slutade iallafall med att jag och linnea gick där i från med skratt (y) haha vi satt typ och diskuterade något och sen börja linnea skratta och titta på mig och då kopplade jag och börja också skratta sen så säger kerstin  "jaså ni har egenskaper om gamla gubbar" och då blev de ännu mer skratt ;D

jag gjorde färdigt en engelska grej som ska in i morgon när jag kom hem, sen har jag bara vart barnvakt i dag blev typ arg på mattias för att han inte lyssna på mig, efter de tog jag bara de lugnt och såg på tv ;) nu ser jag på världens sämsta pojkvän...ever! ;D och tänkte gå och lägga mig efter det :)

frågor som jag började tänka på idag...
* varför kan man inte bara inse att man har fel nån gång, varför inte bara låta nån annan få säga vad dom tycker utan att nån annan ska lägga sig i?
* varför tror folk att man blir "coolare" om man fäller en kommentar när nån säger nått?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0