lovet slut..

första dan i skolan i dag då efter lovet trist...

skulle egentligen haft omprov idag men jag och jennie drog en liten lögn för wolfgang och får göra de nästa måndag i ställe :) hahah vi är ganska bra ändå :] han sa juh faktiskt själv att vi inte skulle tänka på skolan under lovet ;)

funderar lite på vad jag ska göra när de är intagnings prov den 17:de.. blir väl sången antar jag, har inte så stor erfarenhet av instrument.. de fixar sig nog förhoppningsvis..

saker jag stör mig på..

* folk säger en sak och gör en annan..
* folk kaxar mot en och tror att allt är lungt direkt efter..
* vissa tror att dom är den enda som finns här på jorden allt kretsar kring dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0