Mycke..

Bestämt mig för att börja blogga igen får se hur de går den här gången.. ;) dagen har väl vart ganska tråkig borde plugga, prov i morrn igen bara för att jag typ är helt jävla blåst som inte klarar nånting känns de som.. prov hit och dit de är typ de enda mitt liv består av, ganska glad att de inte bara var jag som misslyckades på de här provet men ändå ganska tråkigt.. sen har jag ännu ett so prov som ligger och väntar..

Krullis i fredags då :D
nadja gjorde ett mål för sin klass, väldigt duktigt tycker jag eftersom hon sagt att hon aldrig spelat fotboll förut :)

känns som om det är väldigt mycke som händer nu.. mycke med skolan.. mycke med kompisar.. mycke med kärleken.. mycke med allt.. hoppas de fixar sig..

nu blir de duschen ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha jag gjorde mål OMG jag är stolt! hehe ;)

Saknar dig<33

2010-03-07 @ 21:14:50
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0