vissa saker tröttnar man på..

Rykten tar visst aldrig slut hur många år de än går. fråga inte vad, känner bara att jag behöver skriva lite..
Man kan inte gilla alla, visst men har man något problem med en person och bara måste säga vad man tycker och tänker så kan man väl säga de till personen direkt i ställe för att snacka om den med massa andra.. visst jag vet att de händer att jag kan snacka skit med mina kompisar, de gör man juh, men står personen kanske två meter i från och du har börjat snacka och sen måste du helt plötsligt sluta bara för att du såg personen som står där så blir de juh bara ännu värre.. man brukar juh inte säga saker så personen hör för att man inte vill såra den men ändå måste man prata av sig, men se då till att personen inte är i närheten först då fattar inte problemet. du har aldrig tyckt om mig och kommer aldrig att göra och jag känner precis likadant med dig. men då behöver du väl inte gå och låtsas som om vi är kompisar.. jag syftar inte bara på en person utan två när jag skriver de men de mesta handlar om just en..

Kommentarer
Postat av: L I N N É A

är det hon du pratade om på bussen?

2010-03-26 @ 19:36:26
URL: http://jagarentrakigperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0